Metodika pro identifikaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním má pomoci zejména učitelům

Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR) v rámci projektu Podpora rovných příležitostí (PROP) vydal rozšířenou a aktualizovanou verzi metodiky pro identifikaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním. Cílem metodiky je pomoci učitelům a poradenským pracovníkům škol identifikovat žáky, kteří mají ve vzdělávání dlouhodobé a významné bariéry vznikající ze sociálně podmíněných příčin. K textu metodiky NPI ČR nabízí zájemcům také bezplatný webinář k použití metodiky, volně ke stažení jsou také interaktivní tabulky pro záznam výsledků identifikace a jednoduché formuláře pro reportování výsledků identifikace u žáků objednaných na vyšetření do školského poradenského zařízení.

Veškeré materiály jsou dostupné zde.

Zdroj informací: www.zapojmevsechny.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Související Příspěvky

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek